سئوالات متداول در فروشگاه آنلاین هپی هانی

۱- محصولات فروشگاه  هپی هانی از کجا تهیه می شود ؟

پاسخ : هپی هانی  ، ابتدا بهترین کندوهای سراسر کشور را شناسایی میکند . پس از تست مزه و طعم آنها را به آزمایشگاه های معتبر میفرستد ودر صورت تایید آنها را در کارخانه به صورت استاندارد بسته بندی و عرضه میکند .

عسلهای ترکیبی این مجموعه نیز حاصل کار  و تجربه کارشناسان خبره این فن و استفاده از طب سنتی ایران میباشد . و از بهترین مواد کاملا طبیعی ، تهیه و بسته بندی میگردد .

۲- آیا عسل های موجود در هپی هانی شکرک می زند ؟ دلیل شکرک زدن چیست ؟

پاسخ : تمامی عسل های طبیعی پس از مدتی شکرک میزند و عسل های موجود در این فروشگاه نیز  از این قاعده مستثنی نیستند ، البته به راحتی می توان شکرک زدن عسل را برطرف کنید. اغلب تصور می شود که عسل شکرک زده (کریستالیزه) و یا عسل رس شده از مرغوبیت خوبی برخوردار نیست و شاید تقلبی باشد. این تصور صحیح نیست و شکرک عسل بستگی به مواد تشکیل دهنده آن و شرایط انبار یا ذخیره شدن آن دارد.

بسیاری از مراکز  تهیه  شهد عسل برای جلوگیری از شکرک زدن آن هنگام جدا سازی شهد از موم و تصفیه عسل دمای آنرا بسیار بالا میبرند ( حدود 60 تا 70 درجه سانتیگراد ) و این امر باعث میشود دیگر آن محصول شکرک نزند . اما این حرارت بالا باعث میشود بسیاری از آنزیم‌های موجود در عسل از بین برود و بسیاری از خواص آن کاسته شود .

در بین محصولات هپی هانی برخی از محصولات هستند که به صورت تصفیه نشده ( صاف نشده ) بسته بندی و عرضه میشوند . که در توضیحات محصول ذکر می‌شود . و این به معنای آنست که شهد عسل بدون هیچ گونه گرما دادن جدا شده است . این نوع محصولات از نظر کیفیت بسیار بالا هستند ولی بیشتر در معرض رس کردن یا شکرک زدن میباشند .

۳- عسل های خریداری شده را در چه ظروف و مکانی نگهداری کنیم  ؟ تاریخ انقضای محصول چقدر است ؟

پاسخ : عسل هرگز فاسد نمی شود و تاریخ انقضا ندارد . اکنون عسل‌هایی کشف شده که مربوط به هزاران سال پیش میباشد و هیچ گونه ویروس یا باکتری به آنها نفوذ نکرده  و خراب نشده است . ولی به خاطر تبخیر خیلی سفت شده اند  . البته اگر عسل  در مکان مناسب نگهداری نشود ممکن است از کیفیت آن کاسته شود و بوی آن تغییر کند.

بهترین ظروف برای نگهداری عسل ظروف کریستال (شیشه ای) و ظروف چینی هستند. عسل ها را میتوانید در  ظروف شیشه ای یا چینی برای مدت زمان بیشتری بدون تغییر رنگ و بو نگهداری کنید.

بهترین مکان برای نگهداری عسل جای خشک و خنک و در ظروف در بسته است . بهتر است عسل را خارج از یخچال و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید .

۴ – آیا از رنگ عسل میتوان به کیفیت و طبیعی بودن آن پی ببریم ؟

پاسخ : خیر، هرگز ! . رنگ عسل به عوامل بسیاری از جمله نوع گیاهانی که زنبور از شهد آنها استفاده کرده ، فصل برداشت  عسل ، منطقه جغرافیایی ، میزان  گرمادهی در هنگام تصفیه و جداسازی و …. متغییر میباشد .

۵ – چگونه از شکرک زدن عسل جلوگیری کنیم ؟

پاسخ :  نگهداری از عسل در دمای طبیعی اتاق ( حدود 20 تا 25 درجه سانتی گراد ) معمولا بهترین انتخاب است .

نگهداری از عسل طبیعی در یخچال معمولا باعث شکرک زدن آن میشود .

۶ – چگونه مطمئن شویم عسلی که خریده ایم، طبیعی است ؟

تصویر گاانتی

پاسخ : تنها راه اطمینان از طبیعی بودن عسل آزمایشهای چند گانه عسل در آزمایشگاه است . متاسفانه متقلبین راه های فراوانی برای طبیعی جلوه دادن عسل تقلبی میدانند که به سادگی هر کسی را اغوا می‌کند . در این رابطه میتوانید این ویدیو را تماشا کنید.

توصیه ما به شما خرید از یک فروشگاه معتبر می‌باشد . در این راستا فروشگاه آنلاین هپی هانی با هدف جلب اطمینان و رضایت خاطر مشتریان عزیز خود ، کیفیت محصولات خود را تضمین نموده و در صورت عدم رضایت شما ، محصول را مرجوع و وجه شما را برگشت می‌نماید .

۷ – آیا خرید عسل های صنعتی با توجه به قیمت ارزانتر توصیه می شود ؟

پاسخ : عسل‌های موجود در بازار را میتوان به 3 دسته تقسیم کرد .

الف – عسل‌های کاملا طبیعی : این گونه عسل تنها حاصل تلاش زنبوهای عسل در مزارع ، مراتع ، باغات و کشتزارهای مختلف است . این نوع عسل همان شفای بیماریهاست که در قرآن نیز به آن اشاره شده است .

ب – عسل‌های تغذیه ای : این گونه عسل‌ها حاصل تغذیه زنبورهای عسل از مخلوطی از آب ، شکر و برخی اسانس گیاهان است که در طعم عسل حاصل شده تاثیر میگذارد . این نوع عسل دارای ساکاروز بسیار بالاست ( بیشتر از 5% ) اما گاها برای کاسته شدن از میزان اثر قند آن در آزمایشات به آن انسولین اضافه میکنند که خود عوارض بیشتری دارد .

ج – عسل‌های صنعتی : در این نوع عسل ، اصولا زنبوری برای تولید وجود ندارد !!! این نوع عسل چیزی شبیه به مربا است که از شکر و آب و افزودنیهای دیگر تولید میشود . و متاسفانه تولید این نوع بسیار رواج یافته است . روش تولید این نوع عسل را میتوانید در این ویدیو تماشا کنید .

انتخاب با خود شماست .

۸- عسل شکرک زده را چگونه باز کنیم ؟

پاسخ : در صورتی که عسل طبیعی بعد از مدتی کریستالیزه گردید (شکرک زد) می توانید شیشه عسل را دربرای چند ساعت داخل آب گرم قرار دهید(50 تا 60 درجه سانتی گراد ) تا عسل به حالت اولیه خود برگردد . در این حالت مواظب باشید که آب به داخل عسل وارد نگردد چون آب کیفیت عسل را کاهش میدهد.

۹ – تضمین کیفیت محصولات هپی هانی به چه معناست ؟

در صورتی که خریداران محترم از کیفیت عسل خریداری راضی نباشند ، طبق مفاد سیستم انصراف از خرید می توانند وجه خود را دریافت کنید .

10 – آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ :  بله شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید.

برای این کار باید با ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید . باوارد شدن به بخش حساب کاربری من > جزئیات حساب  می‌توانید گزینه های مختلف مشخصات خود را به جز پست الکترونیکی و شناسه کاربری  تغییر دهید .

11 – چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ:  لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. در صورتی که مشکل شما حل نشد از طریق فرم تماس ، برای پشتیبانی سایت پیام بگذارید.

12 – آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

13 – آیا برای خرید از فروشگاه هپی هانی ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:  خیر، برای خرید عسل از هپی هانی نیازی به عضویت نیست. اما با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک محصول را به سبد خرید اضافه کنید و خرید خود را نهایی کنید اما توصیه ما این است برای پیگیری های بعدی و خریدهای راحت تر و سریع تر در آینده عضو سایت بشوید.

با عضویت در فروشگاه آنلاین هپی هانی می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید.

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.

– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

– از کوپن های تخفیف که به مناسبت های مختلف و یا قرعه کشی آماده میشود استفاده کنید .

14 – در چه ساعاتی میتوانم از فروشگاه خرید کنم ؟

پاسخ:  فروشگاه آنلاین هپی هانی ، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته آماده دریافت سفارشات میباشد.

15 – آیا می‌توانم از هپی هانی ، برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:  بله، پس از انتخاب محصولات مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، میتوانید اطلاعات ارسال بار را  ، آدرس فرد مورد نظر قرار داده  و هزینه را پرداخت نمایید.

16 – از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:  برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

17 – آیا می‌‏توانم محصولاتی که موجود نیستند را سفارش بدهم ؟

پاسخ:  در صورت نیاز به محصولات دیگر با پشتیبانی هپی هانی تماس بگیرد . در صورت وجود امکان برای تهیه با شما هماهنگی میگردد . برای اینکار میتوانید از فرم تماس با ما نیز استفاده کنید .

18 – آیا می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی و پرداخت وجه هر گونه تغییری توسط خود شما در بخش سبد سفارش شما قابل انجام است .

پس از پرداخت و تسویه حساب، برای لغو یا تغییر آن، با پشتیبانی هپی هانی تماس بگیرید و فرم انصراف از سفارش را تکمیل کنید .

19 – بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با هپی‌هانی  تماس بگیرم؟

پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل انتخاب و ثبت سفارش، عملیات ارسال  سفارش شما به صورت خودکار انجام خواهد شد. در صورت نیاز، کارشناسان فروش هپی هانی با شما تماس خواهند گرفت.

20 – برای انتخاب و خرید محصول در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که هپی هانی در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ: ‌اطلاعات جامع و تقربا کاملی برای هر موضوع در صفحات محصولات و فروشگاه برای هر محصول موجود است . لینکن در  صورت نیاز ، اگر سوال و یا ابهامی دارید می توانید از صفحه تماس با ما سوالات خود را با ما درمیان گذارید .

21 – آیا میزان خرید از فروشگاه هپی هانی محدودیتی دارد؟

پاسخ:  به طور کلی محدودیتی برای سفارش محصولات در هپی هانی وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر محصول در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک محصول اعمال می‏‌شود. لذا برای خرید های عمده بهتر است هماهنگی های لازم را انجام دهید.

22 – مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم ؟

پاسخ:  پرداخت سفارشات به صورت آنلاین ، از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب میباشد .

23- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ :  شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب میتوانید هزینه سفارش خود را  به صورت آنلاین پرداخت نمایید .

24- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ:  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

25 – آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی هپی هانی از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

26- آیا پرداخت اینترنتی هزینه محصول در سایت هپی هانی امن است؟

پاسخ:  پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از هپی هانی ،  که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

27 – هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:  جهت اطمینان و رفاه مشتریان عزیز ، تمامی مرسولات سایت هپی هانی بیشتر از 1 میلیون تومان رایگان می باشد.

28- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ:  زمان رسیدن مرسولات پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۱ تا ۴ روز متغیر است، بنابراین ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

29- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:  زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل دریافت و نحوه تحویل متفاوت است.

30 – می‏‌توانم محصولی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به فروشگاه هپی هانی به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ:  از آنجا که هپی هانی یک فروشگاه آنلاین اینترنتی است.  و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش امکان‌پذیر نیست.

31 – سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ:  همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش و تایید، به طور روزانه تحویل واحد پستی می‏‌شوند.

32 – آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ:  بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله را در آدرس زیر وارد کنید:    https://tracking.post.ir/

33 – آیا قیمت محصولات در سایت هپی هانی به روز هستند؟

پاسخ:  بله، هپی هانی  به طور منظم قیمت عسل و دیگر‏ محصولات عرضه شده در فروشگاه آنلاین خود را کنترل می‏‌کند.

34 – آیا برای مشتریان دائمی یا خریدهای عمده، قیمت ها متفاوت خواهد بود؟

پاسخ:  هپی هانی  برای مشتریان دائمی خود به طور مرتب، تخفیف ها و کوپن‌های تخفیف ارسال می کند.

برای خریدهای عمده نیز میتوانید با پشتیبانی هی هانی در ارتباط باشید تا در صورت امکان قیمت مناسب تر برایتان محاسبه بشود.

35- آیا قیمت‌‏های هپی هانی نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

پاسخ:  قیمت‏ گذاری در هپی هانی  مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.

از آنجایی که بسیاری از هزینه های فروشگاه‌های  فیزیکی را نداریم ، در نتیجه محصول با قیمت بسیار مناسب تری  به دست شما میرسد .

همچنین  با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرح‌های تشویقی و تخفیفات ویژه هپی هانی و همچنین هدایایی که برای مشتریان وفادار در نظر گرفته شده است، قیمت‏‌ها در منصنافه  میباشد .

پاسخ سوال خود را در  صفحه  سئوالات متداول پیدا نکردید ؟ به صفحه تماس با ما مراجعه کنید !